pondělí 4. dubna 2011

Kočičí Princ - Nahlédnutí

Kočičí Princ
Žánr: Mystériozní / Fantasy
Vydání: ?? Ale určitě to časem kniha bude :)

About:

Každý z nás určitě sní každý den, každý večer, každé odpoledne...zkrátka pořád...o jakémsi vzdáleném světě, který není po fyzikálních zákonech reálný nebo vůbec možný. Ale i v zdánlivě nelogické a nepochopitelné směsi, se dá najít reálný odraz toho, že by tento svět mohl být skutečný...Vítejte v království Indigové Aristokracie, Esoeuma a záhadné magie, která je jen pro zasvěcené... Tento příběh, mě napadl jako vždy, z čista jasna...když mi na rameni seděla moje kočka Morty a tak jsem si pohrávala s myšlenkami, o muži, který by ovládal kočky - odtud Kočičí Princ - protože moje kočka(spíš ještě kotě) Morty, mě poslouchá jak kdybych byla její mistr, ale přitom já nelpím na tom, aby mě taková bytost jako je kočka poslouchala :) Nicméně, s touto myšlenkou jsem si hrála delší dobu, u toho jsem se dívala na spoustu inspirativních věcí, jako je překrásné anime Wolf's Rain, vzpomínala jsem na dobu, kdy jsem si četla Čarodění, sjížděla fotky benátských masek a zrovna včera mě napadl kompletní příběh...Kočičího Prince...

Jak jsem již naznačila, tento příběh se odehrává ve světě plném magie a aristokracie, nobles a plesů, masek a různých karnevalů, zakrývajících zlou a pravou tvář nebezpečné magie smíchané s průmyslovou revolucí. Masek na obličejů významných lidí přibývá a málokdo tuší, co za nimi skrývají...Povede se Faustovi a jeho malé přítelkyni Ofelii rozkrýt tajemství těchto temných zahalených časů?

Odkud zrovna jméno Faust ? Jedním z mých oblíbených příběhů, je právě Goetheho Faust a Mefisto...Nebudu říkat, že je ten příběh pro mě jako dělaný, ale něco do sebe přece jen má. A tato dvojice Faust a Mefistofeles, mě naprosto uchvátila, proto jsem jednoho z hlavních postav pojmenovala právě Faust...

Toť k zajímavostem a náhlednutím :)

2 komentáře:

  1. Skutečně se už nemůžu dočkat, pokud můžu doporučit, na jedné grupě na DA přidávají češi svoje snové a fantasy povídky.. ještě to není moc rozjeté tak bych se nebál nějakýho kopírování ale alespoň by jsi získala pár nových fanoušků :)

    OdpovědětVymazat
  2. hrozně, hrozně se na tenhle příběh těším. Vypadá hrozně zajímavě, já sama příběh o Faustovi miluju, přijde mi zvláštní a díky tomu, že nemám ráda kočky to pro mě bude trošku děsivé číst :D doufám, že brzo namaluješ fausta, abych věděla, jak si ho představit. Doufám, že si zatím udržíš ten styl, kterým jsi to psala, protože to se mi k tomu fakt hodí :)
    Hodně mě zajímá, jak tenhle příběh pojmeš :)

    OdpovědětVymazat