středa 23. března 2011

Nahlédnutí - Melancholy Da Vista

Melancholy Da Vista - nahlédnutí - co nového?

Vím, že se většina z vás těšila na to, až sem konečně zveřejním Melancholyho Da Vistu, ale po dlouhém uvažování jsem dospěla k názoru, že ho zde zveřejňovat nehodlám, důvody jsou prosté...Jednou to bude kniha a nechci vyslepičit polovině internetu o co tam vlastně jde a pak by si to koupilo minimum lidí, nebo by prostě jen znali konec a to já nechci. Samozřejmě je tu plno dalších hrozeb, ale tahle je jedna z nejhorších.
  Proto se z celého srdce omlouvám, ale počkejte si na tohohle miláčka až bude na knížních pultech (Doufejme, že do příštího září by to už alespoň mohlo být pouze ve stavu grafického upravování a následného připravování na vydavatelství, skutečně se o to pokusím, co mi síly, čas a škola dovolí, už bych ho totiž taky ráda měla z krku a nerada bych neustále viděla jak TA a TA z toho a toho koutu republiky vydala to a to a já zase nic, pochopte je to velice frustrující)
Dalším důvodem je to, že nechci od jednoho určitého člověka zase slyšet ufňukané řeči, že story z doby kdy mi bylo 10, byla lepší, protože nebyla :D

A zároveň upozorňuji, že " inteligentní", řeči jako, že jsem změnila svůj styl neberu v potaz...můj styl psaní se maximálně vyhoupl do další sféry, ale nijak výrazněji se nezměnil. A také chci upozornit, že je jen a pouze na mě, jak nakonec příběhy budou ve finální verzi vypadat. Jak řekl můj dobrý přítel a láska mého života...

,, Ten spisovatel, který nad tím stráví několik let a několikrát to přepíše, je teprve ten správný a zodpovědný spisovatel." Pip 

 Takže teď už opravdu dám jen na rady zkušenějších...Také chci upozornit, že mám už tři vytyčené čtenáře, kteří mají možnost číst Melancholyho před jeho vydáním a to s potěšením oznamuji že: Agáta Švarcová, Fillip Križka a jistý pan Zlámal :) Který je zároveň kritikem mých děl.

Více o Melancholym v druhé části...

Žádné komentáře:

Okomentovat