sobota 5. března 2011

Další doba nepřítomnosti a nouzové přemýšlení

Já prostě nevím a nevím, Detesive se bude přepisovat, proto sem budu přidávat něco jiného a také nebudu přidávat tak často, píšu na wordu a na stránky se mi už moc psát nechce...Za další zdržování ohledně dokončení příběhu Detesive se velice omlouvám...na co se ale můžete ještě těšit je připravovaný seriál ,, Návod na slátaninu", a předem říkám, že mě nezajímají uplakané bárbíny milující toho namalovanýho panáka Edwarda ze Stmívání, nezajímají mě asociálně založení metalisti, co si myslí, že jsou největší záporáci pod sluncem..(nemám nic proti metalistům, tedy alespoň proti těm normálním, kteří mě neuzurpují příšernýma fantasy a příšernou hudbou ve které se hlavně zvrací do mikrofonu). Prostě ne, je mi to jedno, já nezavřu hubu jen proto, že mě někdo nemá rád, tak ať mě nemá...ale já nemám ráda braky...Táákže, pro ty, co mají zájem si to přečíst nebo prostě jen pro ty, co si chtějí zanadávat u počítače, je tenhle recept na Jak udělat světový brak to pravý...

Skončili jsme jasná správa...

Žádné komentáře:

Okomentovat